Καλώς ήρθατε στην Ganas Oss Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία

(+30) 210 2202108info@ganasoss.gr
Λυκούργου 9 Αθήνα

Ελλάδα - Αττική , Ταχ. Κωδ. 105 51

09:00 π.μ - 17:00 μ.μ.

Δευτέρα εώς Παρασκευή

Ψηφιακή υπογραφή ΕΔΔΥ
SafeNet eToken 5110

Ψηφιακή υπογραφή ΕΔΔΥ

Η Νέα ΑΠΕΔ αρχίζει την λειτουργία της από 17 Ιανουαρίου 2022.

Με την καθοδήγηση μας υποβάλετε μέσω της gov.gr την υπεύθυνη δήλωση και την αίτηση για την έκδοση ψηφιακών πιστοποιητικών για την χρήση στην νέα ΕΔΔΥ ( Εγκεκριμένη Διάταξη Δημιουργίας Υπογραφής).

Βήμα 1: Προμήθεια ΕΔΔΥ

Η ηλεκτρονική υπογραφή που παράγεται από πιστοποιητικό αποθηκευμένο σε Εγκεκριμένη Διάταξη Δημιουργίας Υπογραφής (ΕΔΔΥ), η εγκεκριμένη δηλαδή ηλεκτρονική υπογραφή, σύμφωνα με το Ν.4727/2020, αρ. 50 (ΦΕΚ 184/Α΄/2020), επέχει θέση ιδιόχειρης υπογραφής τόσο στο ουσιαστικό όσο και στο δικονομικό δίκαιο.

  Βάλτε την Παραγγελίας σας

Για την έκδοση Εγκεκριμένης Ηλεκτρονικής Υπογραφής απαιτείται η προμήθεια Εγκεκριμένης Διάταξης Δημιουργίας Υπογραφής (ΕΔΔΥ). Η ΕΔΔΥ είναι μία ειδική συσκευή, σε μορφή usb token, που χρησιμοποιείται μόνο για τη δημιουργία ψηφιακής υπογραφής. ΕΔΔΥ συμβατές με ΑΠΕΔ είναι αποκλειστικά οι παρακάτω:

(H ΕΔΔΥ μπορεί να χρησιμοποιηθεί με πιστοποιητικά από τη Νέα ΑΠΕΔ  από τις 17 Ιανουαρίου 2022 και μετά.)

ΕΔΔΥ συμβατές με ΑΠΕΔ

Α/Α ΟΝΟΜΑ ΕΔΔΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΜΟΝΤΕΛΟ
  1 Safenet 5110cc/ Gemalto/ Thales (MD 940) GEMALTO ID Prime MD (MD 940)
  2 TokenME EVO Oberthur-IDEMIA IDEMIA Cosmo v8.1

Η εταιρείας μας θα σας προμηθεύσει την απαραίτητη συμβατή συσκευή (ΕΔΔΥ) για την έκδοση Εγκεκριμένης Ηλεκτρονικής Υπογραφής . Μπορείτε άμεσα να επικοινωνήσετε μαζί μας για να κάνετε κράτηση συσκευής αποκλειστικά από εμάς με άμεση προτεραιότητα αφου εμείς και οι συνεργάτες μας μεριμνούμε για την εξυπηρέτηση των αναγκών σας.

πηγη: Αρχή Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου (ΑΠΕΔ)

Για λεπτομέρειες διαβάστε  το ΦΕΚ  184/2020 τεύχος Α΄ (Ν. 4727/2020 αρ.50 – Νομική ισχύς ηλεκτρονικών  υπογραφών και σφραγίδων.).

  ΦΕΚ τεύχος Α΄184/2020 Ν. 4727/2020

(αρ.50 – Νομική ισχύς ηλεκτρονικών  υπογραφών και σφραγίδων.)

Βήμα 2: Υπεύθυνη Δήλωση στην πύλη gov.gr

Μπορούμε να σας καθοδηγήσουμε και να καταχωρίσουμε με φυσικό τρόπο στο χώρο μας ή απομακρυσμένα με remote access στον χώρο σας, σε δικό σας ή δικό μας προσωπικό ηλεκτρονικό υπολογιστή, με τις πληροφορίες που θα μας υπαγορεύσετε για να συμπληρωθεί η απαραίτητη  αίτηση–υπεύθυνη δήλωση για την έκδοση των Ψηφιακών Πιστοποιητικών σας.

Πατήστε εδώ για να εκδώσετε την Αίτηση

Η Υπεύθυνη Δήλωση έχει τυποποιημένο κείμενο. Ο χρήστης την επιλέγει και αυθεντικοποιείται με έναν από τους παρακάτω τρόπους:


1. Με τους προσωπικούς κωδικούς πρόσβασης στο Taxisnet.
  • Κατά την πρώτη είσοδο σε υπηρεσίες gov.gr μόνο, ο χρήστης θα χρησιμοποιήσει τους προσωπικούς κωδικούς του web banking του σε μια από τις συνεργαζόμενες τράπεζες για την επιβεβαίωση του αριθμού του κινητού τηλεφώνου. Σε κάθε επόμενη είσοδο σε υπηρεσία του gov.gr απαιτούνται μόνο οι κωδικοί Taxisnet.
  • Εναλλακτικά, πριν την πρώτη είσοδο του στο gov.gr, θα πρέπει να έχει εγγραφεί στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕπ) ώστε να επιβεβαιωθεί ο αριθμός κινητού τηλεφώνου. Σε κάθε επόμενη είσοδο σε υπηρεσία του gov.gr απαιτούνται μόνο οι κωδικοί Taxisnet.

2. Με τoυς προσωπικούς κωδικούς web banking σε μία από τις συνεργαζόμενες τράπεζες.

O χρήστης λαμβάνει κωδικούς επιβεβαίωσης με SMS στο κινητό του και προχωράει στη δημιουργία της Υπεύθυνης Δήλωσης.

Η Υπεύθυνη Δήλωση που δημιουργείται έχει ένα μοναδικό κωδικό αριθμό, τον οποίο κρατάμε για να χρησιμοποιήσουμε στο επόμενο βήμα 3.

 

πηγη: Αρχή Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου (ΑΠΕΔ)

Βήμα 3: Ηλεκτρονική αίτηση μέσω της εφαρμογής της ΑΠΕΔ

Η έμπειρη ομάδα μας είναι δίπλα σας για να σας παρέχει υπηρεσίες ποιότητας και να σας γλυτώσει από την απώλεια πολύτιμου χρόνου . Είμαστε εδώ για εσάς και τις ανάγκες σας.

Συνδεθείτε στην εφαρμογή


Ο ενδιαφερόμενος εκτελεί τα παρακάτω:

  • Συνδέεται στην εφαρμογή https://services.aped.gov.gr/apedcitizen/login με τα διαπιστευτήρια του Taxisnet.
  • Υποβάλλει αίτημα έκδοσης Ψηφιακών Πιστοποιητικών
    • Τα βασικά πεδία είναι προ συμπληρωμένα (ανάκτηση από το web service της ΑΑΔΕ).
    • Συμπληρώνει προαιρετικά στοιχεία επικοινωνίας: ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (email), διεύθυνση κατοικίας.
    • Συμπληρώνει τον κωδικό αριθμό της Αίτησης – Υπεύθυνης Δήλωσης του gov.gr.
    • Επιλέγει υποβολή του αιτήματος.
    • Γίνεται αυτόματα έλεγχος στα βασικά πεδία (όνομα, επώνυμο, ΑΦΜ) ανάμεσα σε ανακτηθέντα στοιχεία ΑΑΔΕ και αίτηση gov.gr.
    • Τα στοιχεία εμφανίζονται στον ενδιαφερόμενο και καλείται να επιβεβαιώσει ότι έχει διαβάσει τους όρους χρήσης.
    • Υποβάλλει την ηλεκτρονική αίτηση

 

πηγη: Αρχή Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου (ΑΠΕΔ)

Βήμα 4: Μετάβαση σε Εντεταλμένο Γραφείο – ΚΕΠ (ΕΓ)

Μπορούμε να σας κλείσουμε ραντεβού με το κατάστημα του Εντεταλμένο Γραφείο – ΚΕΠ (ΕΓ) της περιοχής σας για να εξυπηρετηθείτε σε συγκεκριμένο χρόνο και με προτεραιότητα.

Κλείστε φυσικό Ραντεβού ψηφιακά

Στη συνέχεια πρέπει:

  • Ο ενδιαφερόμενος να μεταβεί σε οποιοδήποτε Εντεταλμένο Γραφείο -ΚΕΠ (ΕΓ) για να γίνει η φυσική ταυτοποίηση, έχοντας μαζί του το έγγραφο ταυτοποίηση στοιχείων που έχει δηλώσει στην Ηλεκτρονική Αίτηση στο gov.gr.
  • Ο υπάλληλος του Εντεταλμένου Γραφείου – ΚΕΠ (ΕΓ) ταυτοποιεί τον ενδιαφερόμενο και επιβεβαιώνει την ορθότητα των στοιχείων της Υπεύθυνης Δήλωσης  του gov.gr. Ελέγχει την ορθότητα των στοιχείων ανάμεσα στην Υπεύθυνη Δήλωση και την Αίτηση της ΑΠΕΔ. Αν δεν υπάρχει ταύτιση θα ακυρώνεται το αίτημα.
  • Ο υπάλληλος διορθώνει, αν απαιτείται, τα πεδία που μπορεί να επεξεργαστεί [ονοματεπώνυμο (λατινικά), διεύθυνση, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (email)]. Η λατινική γραφή του ονοματεπωνύμου θα είναι ίδια με αυτή που αναφέρεται στο ταυτοποιητικό έγγραφο.
  • Το αναγνωριστικό του ταυτοποιητικού εγγράφου (ταυτότητα ή διαβατήριο) εισάγεται αυτόματα από την αίτηση gov.gr. Το ταυτοποιητικό έγγραφο πρέπει να είναι το ίδιο με αυτό που έχει εισάγει στην αίτηση gov.gr ο ενδιαφερόμενος και είναι είτε ταυτότητα (αστυνομική ή στρατιωτική), είτε διαβατήριο.
  • Ο υπάλληλος του Εντεταλμένου Γραφείου – ΚΕΠ (ΕΓ) ολοκληρώνει την ταυτοποίηση και καταχώρηση του αιτήματος («Ολοκλήρωση ενεργειών»). Αυτόματα αποστέλλεται μήνυμα (SMS) στο κινητό του ενδιαφερόμενου που ενημερώνει ότι ολοκληρώθηκε επιτυχώς η φυσική ταυτοποίηση.
  • Στο portal, στην οθόνη διαχείρισης Ψηφιακών Πιστοποιητικών  του ενδιαφερόμενου, θα αναγράφεται ότι έχει γίνει η ταυτοποίηση από Εντεταλμένο Γραφείο καθώς και ο μοναδικός αναγνωριστικός αριθμός.
  • Η αίτηση προωθείται αυτόματα στην Αρχή Εγγραφής όπου ολοκληρώνεται η έγκριση της αίτησης του ενδιαφερόμενου μέσα σε διάστημα έως 30 ημερών

πηγη: Αρχή Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου (ΑΠΕΔ)

Βήμα 5: Εγκατάσταση απαραίτητων προγραμμάτων

Πρέπει να γίνει εγκατάσταση των οδηγών (drivers) της ΕΔΔΥ (usb token) στον προσωπικό ηλεκτρονικό υπολογιστή του ο ενδιαφερόμενος για να μπορεί να αναγνωρίζετε η ειδική συσκευή και να χρησιμοποιείτε . Εξειδικευμένος τεχνικός από την ομάδα μας μπορεί να αναλάβει υπεύθυνα την εγκατάσταση και την παραμετροποίηση του συστήματός σας .

 Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί:

  • στην έκδοση του λειτουργικού συστήματος του τελικού χρήστη και
  • τον τύπο ΕΔΔΥ που έχει προμηθευτεί

Tα βήματα που απαιτούνται συνοδεύουν υποχρεωτικά την ΕΔΔΥ (usb token) κατά την αγορά της.

Η διαδικασία θα πρέπει να γίνει μία φορά. Σε περίπτωση που οι οδηγοί της ΕΔΔΥ έχουν εγκατασταθεί στο παρελθόν και είναι λειτουργικοί, δεν απαιτείται να γίνει εκ νέου η εγκατάσταση. Παρακάτω αναφέρονται οι οδηγοί που απαιτούνται για την έκδοση του πιστοποιητικού. Για την εγκατάσταση των οδηγών στους υπολογιστές που επιθυμούμε να υπογράφουμε πατήστε Πώς θα υπογράψω ψηφιακά ένα ηλεκτρονικό έγγραφο σε μορφή pdf

Safenet 5110cc/ Gemalto/ Thales (MD 940) – ID Prime MD – ΟΔΗΓΟΣ (DRIVER)

Windows 10, 11 – SAC 10.8 R6

MacOS 11  – SAC 10.8

TokenME EVO/ Oberthur/ IDEMIA – Cosmo v8.1 – ΟΔΗΓΟΣ (DRIVER)

Windows 10, 11 – AWP 5.3.4

MacOS 11, 12 – AWP 5.3.4

Για την έκδοση μόνο του ψηφιακού πιστοποιητικού θα πρέπει να εγκατασταθεί μία κατάλληλη εφαρμογή (BIT4ID middleware – πρόγραμμα οδήγησης) από τον παρακάτω σύνδεσμο:

BIT4ID για Windows 10, 11
BIT4ID για MacOS 11, 12

πηγη: Αρχή Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου (ΑΠΕΔ)

Βήμα 6: Έκδοση ψηφιακού πιστοποιητικού

Η έμπειρη ομάδα μας παρακολουθεί την εξέλιξη του αιτήματος σας διότι η έγκριση της αίτησης μπορεί να υλοποιηθεί μέσα σε διάστημα έως και 30 ημέρες.

Συνδεθείτε στην εφαρμογή


Ο ενδιαφερόμενος εκτελεί τα παρακάτω:

  • Όταν ολοκληρωθεί η έγκριση της αίτησης (μέσα σε διάστημα έως 30 ημερών), ο ενδιαφερόμενος λαμβάνει μήνυμα (SMS) που περιέχει τον οκταψήφιο κωδικό έκδοσης/ ανάκλησης.
  • Ο ενδιαφερόμενος συνδέεται στην εφαρμογή της ΑΠΕΔ και συμπληρώνει τον οκταψήφιο κωδικό έκδοσης/ ανάκλησης.
  • Πατάει το κουμπί «Έκδοση Πιστοποιητικού».
  • Γίνεται εκκίνηση του σχετικού Middleware και επιλέγει τον τύπο της ΕΔΔΥ.
  • Αφού δώσει το μυστικό κωδικό PIN της συσκευής, ολοκληρώνεται η διαδικασία έκδοσης ψηφιακού πιστοποιητικού στην ΕΔΔΥ.
  • Εάν ο ενδιαφερόμενος δεν ολοκληρώσει την έκδοση του πιστοποιητικού μέσα σε 45 ημέρες από την ταυτοποίηση στο ΚΕΠ, τότε η αίτησή του ακυρώνεται αυτόματα.

Δείτε αναλυτικές Οδηγίες στο Εγχειρίδιο έκδοσης Ψηφιακού Πιστοποιητικού Ηλεκτρονικής Υπογραφής στο περιβάλλον της αναβαθμισμένης ΑΠΕΔ

πηγη: Αρχή Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου (ΑΠΕΔ)

(+30)210 220 2108 Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα. Απαντάμε σε κάθε σας ερώτηση .

Επικοινωνήστε μαζί μας

error: Content is protected !!